25 Şubat 2020 Salı

THE KING’S SHILLING GÜNCELLEMESİ



Bugün itibariyle Total War:Warhammer II'ye büyük bir güncelleme geldi.Çevirisini aşağıda bulabilirsiniz;

Özellikle, bazı güncel konulara değinildi:

-Vampir Kıyısı factionları yeniden denizde ölü yetiştirebilecek.
-Vampir kontları artık denizde ölü yetiştiremeyecek.
-Sahip olunabilen toplam mod sayısını kısıtlayan bir sorun giderildi
-AI gruplarının birden fazla ordu almasını engelleyen bir hata düzeltildi
-Savaşta  deneyim seviyesi kazanılırken aktif yetenek faz-stat etkilerinin birim stat hesaplamasına dahil edilmesiyle oluşan yeni temel istatistiklerinin yanlış değerlere ayarlanmasıyla sonuçlanan bir sorun düzeltildi.  -Bu durum özellikle Multiplayer'da dikkate değer bir sorundu


Doomsphere temsilcisinin ortaya çıkma hatası gibi oyuncular tarafından bildirilen diğer sorunların farkındayız ve gelecekteki yamalara eklenmek üzere düzeltmeler ve iyileştirmeler bulmaya devam ediyoruz.


EFSANEVİ LORDLARA GETİRİLEN GÜNCELLEMELER


-Canavaradamlar ordusu ölürse, Malus Darkblade’in Warpsword görev serisine devam edilebilecek.Ayrıca Canavaradamlar ordusu Ölümlü İmparatorluklar senaryosunda Khemri çölünden ''The Badlands''e taşındı.
-Malus'a başlangıç ikileminde sunulan ordu kaldırıldı, artık sadece Hag Graef'teki kuvvet için ortaya çıkacak.
-Malus Karakılıç'ın akıl sağlığı etkisi değişti:

+Tüm hasarlara karşı direnci %40 arttırıldı.
+Büyüme artışı ile birlikte inşaat maliyetinin düşürülmesi
+Yakın muharebe saldırısı etkilerinin olumlu tarafı eklendi

-Siyah Arkhan artık uzaktan bakıldığında fizik yasalarına bağlı olacak
-Khazrak'ın kayıp göz küresi bir önceki yamada geri dönmüştü - şimdi tekrar gitti. EYE PATCHED! 💯
-İkit Claw’ın Sınırsız Güç yeteneği artık doğru boyutta bir simgeye sahip
-Thorgrim'in Yeşilderililere olan nefreti artık ''Pislere karşı nefret'' - ve Skaven'a karşı da uygulanacak
-Volkmar the Grim'in ''War Altar'' adlı bineği artık uygun bir şekilde ''Bound Banishment'' büyüsü sunacak
-Morathi’nin Amber Muska eşsiz eşyası artık çalınamaz

Skrolk'un Veba değişiklikleri:
-Veba yayma şansı arttırıldı ve bu durumu telafi etmek için faydaları azaltıldı 
-Bölgesel ordudan yerleşime yayılma olasılığı% 25'e çıkarıldı
-Veba artık bitişik bölgelere yayılabilir  
-Veba artık 2 tur daha sürüyor
-Skrolk'un veba yayma şansı +% 100'e yükseltildi ve tüm orduları ve bölgeleri iki kat yayma şansına sahip oldu (% 50 /% 50)

-Dark Elf Efendileri artık Morathi’nin kahraman bakım azaltımından faydalanacak
-Repanse'ın diplomasi etkileşimleri sırasında bir erkek sesiyle yanıt verdiği durumlar düzeltildi
-Repanse’ın su mekaniği artık çok oyunculu senaryolarda da çalışacak
-Repanse’ın banner görevleri artık çok oyunculu senaryolarda başlayabilecek
-Repanse’ın benzersiz teknolojileri Doğru Güç ve Metanet Duası a bonusları artık doğru bir şekilde karakterlere uygulanacak
-Skarsnik ve  Belegar  için olan görev savaşları lokasyonları hafifçe değiştirildi. (Geçilemeyen arazi ile kırpılmayı önlemek için)

ÇEŞİTLİ GÜNCELLEMELER


-Ek bakım mekaniği artık oyuncunun birden fazla ordusu olduğunda ve ardından bir orduya düştüğünde doğru bir şekilde güncelleniyor
- Klan Eshin Ayin yaptıktan sonra yaralı efendilerin ve kahramanların üst üste doğması sorunu düzeltildi
-Lordları değiştirirken uygulanmayan, lordlara verilen çeşitli bonuslar düzeltildi
-Norsca'daki Bretonnia ileri karakolları düzeltildi- Ana yerleşim zincirleri şu anki Bretonyalı garnizonlarla eşleşecek şekilde güncellendi
-Hasarlı veya harap durumdayken yanlış değerlere sahip binaların çok sayıda örneği düzeltildi
-''The Constellation of Queti'' görevi artık 4294967295 haydut ordusunun yenilmesini gerektirmiyor :D
-Bazı Yüksek Elf teknolojilerinde Gölge Yürüyücüleri ünitesinin eksik yönleri düzeltildi
-Bretonnian teknolojisi  olan ''Support Religious Errantry'' artık Chevaliers De Lyonesse ile diplomatik bir bonus veriyor
-Bazen oyuncu Hammer of Angrund görev savaşından çekildiğinde AI düşman kahramanlarının ortaya çıkmasına neden olan bir sorun oluyordu, düzeltildi
-Savaş sonrası seçenek araç ipuçları artık doğru ve artık diplomatik ilişkilerden bahsetmemekte
-Kara Mavnalar artık resif ve fırtına yıpranmasına karşı bağışıklıklı
-Skaven artık Gunbad Dağı'nda Brightstone Madeni inşa edebilir
-Beastmaster'ın Usta Tormentor yeteneği artık canavarlarının yakın muharebe savunmasını düzgün bir şekilde güçlendiriyor
-Kurgan Hayaletleri bir kez daha korkuya neden oluyor 
-Malus Karakılıç için Lord seçme ekranında artık  ‘+10% yeraltı geçitlerini kullanarak orduların önünü kesme' yeteneği yer alacak
-Saurus Old-Bloods ve Red Crested Skink Chiefs artık Nakai’nin fraksiyonunun bir parçası olduğunda binekleri değiştirebilir
-Vampire Kontlarının binek  rankleri için kilit açma sıralamasındaki bazı tutarsızlıklar düzeltildi
-Ahşap binalardan elde edilen gelir artışı için ''The Count of Talabecland'' bonusu artık doğru bir şekilde çalışıyor
-Tüm DLC Cüce Lordları artık karakterleri hedefleyen Cüce teknolojilerinden yararlanıyor
-AI şimdi menzilli birimlerde Rhuin'in Ateşli Kılıcını kullanmaya karar verebilir
-Sotek kültünden olmayan Kertenkeleadamlar fraksiyonları artık her savaştan sonra kurban esir elde etmiyor
-Nakai'nin aşağıdaki bölgeleri teslim etmesini engelleyen bir sorun düzeltildi: 
Fortress of the Damned, Dragon Fang Mount, Dread Rock, Shattered Stone Isle, Flayed Rock, Haunted Forest, Pigbarter, Desolation of Nagash, Nagashizar, Ash Ridge Mountains, Darkhold, The Fortress of Vorag, Crookback Mountain, Mount Greyhag, Mount Silverspear
-Copher ve Ejderha Adaları'na eksik stratejik konum simgesi eklendi
-Itza artık tüm Kertenkeleadamlar fraksiyonları için birincil zincirden Skink alımına izin veriyor
-Kırmızı Tepeli Skink Şefleri binek edindiklerinde artık yıpranma dokunulmazlıklarını kaybetmiyor
-Karakterler artık becerilerine daha fazla skill puanları eklediklerinde ''Flensing Ruin'' büyüsüne erişimlerini kaybetmiyorlar.
-Ölmüş lordlarının yerlerini alan Kabir Kralları artık maliyetsiz 
-Birden çok dilde çeşitli yerelleştirme geliştirmeleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder